Tiden

Bara rusar iväg, fotboll, innebandy, tidningen i en salig röra. Blir en hektisk månad för mig fram tills fotbollen är avklarad.
Måste säga att innebandyn så här i säsongsstarten är klart över förväntan, bra med folk på träningarna, bra inställning, klart kul helt enkelt, sen hur långt de räcker i trean är ju svårt å säga men den som lever får se, vi har iaf varit minst 15 utespelare på nästan samtliga träningar hittills.

Örnen borta imorgon på fotbollssidan, tufft men formen är bra och vi går för tre pinnar, längtar på avspark!!

Blir fullt upp imorgon, gör hockey reportage åt tidningen inför kommande säsong åt AN som ska va klart imorgon eftermiddag, ha inte skrivit en mening än men ha pratat med dom flesta av hockeyhöjdarna som är komna från Arvika så jag har bra koll på vad jag ska skriva... tror jag iaf.

Men nu är de sovdax, tennismatch mot Myrman 8.30 står på schemat. Loosat 3 matcher i rad nu, 2 mot Myrman och en mot Calle på sista tiden, ska definitivt bli ändring på detta imöra, måste tillägga att tennis är buskul.

Va förresten med ut å spela 7 hål golf häromdagen, kul men svårt. Gjorde ett par bogeys iaf, får va nöjd med de, å ingen av brorsans klubbor gick av

Zzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska du hinna spela golf oxo verkar som du har häcken fulll ändå, ja vet att de tar mycke tid

2009-08-27 @ 16:58:27
Postat av: Rog

Nja de ska jag inte heller men gick med för skojs skull, har ju inge grönt kort men är inte helt oduglig med klubban. Jag ska börja med golf när jag avslutar fotbollen när de nu kan bli hehe

2009-08-27 @ 23:04:51
Postat av: Robban

haha du spela golf!!:P låt mig små le=)

2009-08-28 @ 02:13:32
Postat av: Rog

Faktiskt nöjd med 6 slag på ettan å två bogeys på 7 hål

2009-08-28 @ 09:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0