Fjärde advent

Måste väl säga att mina innebandytips va ganska klockrena bortsett från att jag trodde Arvika U skulle få stryk, fel fel. Sen att Nisse va snäppet bättre är en annan sak.

Bra start på helgen med skrällseger hemma mot Hultsbrg, så fruktansvärt skönt. Vilken känsla att få va ansvarig för ett sånt gäng som visade upp sig i Sporthallen i fredags, ståpäls!

Jobbat en hel del i helgen, tror jag sydde ihop de på ett okay sätt.

Brrrr, kallt.

90 min spinning idag, jo jag tackar.

3 tuffa arbetsdar på tidningen innan de bär av till mor i Edane för sedvanligt julfirande.

Nej nu blir de på spåret, men som helhet får man sammanfatta helgen som bra helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0