Jaha

Ny vecka å de lackar mot jul med stormsteg, tror jag fått sömnsjukan, så himla trött några dagar på slutet.

Denna veckan kommer gå undan, å match på fredagkväll, återigen i Sporthallen, nice!

Samkväm i Gunnarskog imorgonkväll, såja!!

Nästa heta lista kommer nästa måndag!!

Fy fan vilken tabbe jag hade i tidningen idag, skäms. Va helt färdig när jag jobba igår eftermiddag så är inte förvånad.

Tufft julhelg blir det, inte lätt å banta under en julhelg, eller ja banta va å ta i men va tvungen å tvärt sluta med godis, dricka, pizza å hamburgare iaf förstod jag när jag vägde mig för typ 5 veckor sedan, jesus. Gissa vikten ni. 185cm är längden.

Har ju gått bra hittills får jag lov å säga men de är tufft när polarna trycker i sig både de ena å de andra! Lite får man väl unna sig till jul iaf.

Skidskytte är ju tv sporten deluxe, vilket OS de kan bli!! Helena Jonsson, vilken idrottstjej!!

Vad händer i AHC, som ett korthus. Ska dit å jobba när dom möter jumbon på onsdagkväll, intressant.

Nej nåt å äta följt av the bed!

Nu kom Fredriksson förbi haha. Han tutar bra ofta när han åker förbi, säker han!!

Hoppas de blir en omgång plump imörakväll mellan all julsnaps å glögg, själv är man såklart chaufför, fan jag känner att de kan bli ett par glas julmust. Jaja vi får se!

Ska bli kallt framöver=is=eventuell match på mangen=något att längta efter

Hej!


Kommentarer
Postat av: Victor

Pass dig för spreckera i isen bara!!!

2009-12-15 @ 02:12:15
Postat av: Rog

Jo dom kan ställa till de lite!!

2009-12-15 @ 08:04:48
Postat av: fd skyttekungen

94 kg å inte ett gram mer.

2009-12-15 @ 20:18:28
Postat av: allan

92

2009-12-15 @ 22:35:43
Postat av: allan

92

2009-12-15 @ 22:36:50
Postat av: Rog

Nej men 102.8 lite much kanske om man säger så, vägde 79.5 för tio år sen, sprang milen på 39 då, rätt far away

2009-12-16 @ 01:01:35
Postat av: Diffarn

94 ?

Postat av: Robban

Tjockis!:)

2009-12-16 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0