Ståpäls

Va iväg å bevakade Wingskog åt tidningen på kvällens div 1 derby, hade styrt upp så han skulle göra målgest mot mig om han hängde en kasse. Fick rysningar efter att han hängt 6-5 till Skoghall en bit in i sista periode, tyvärr vände Karlstad till 7-6, inte alls rättvist. SKoghall var värda minst en pinne men sådan är idrotten.
Ha väl mest jobbat annars och tränat. Fick äran att göra reportaget med årets AN medaljör, lite nervös för hur slutresultatet blir när tidningen dimper ned imorgon. Jag drog ifrån tidningen innan Tholén så satt säga satte ihop de.

Nej nu blir de att dra täcket över skallen å hoppas man vaknar imorgon hehe, CIAO

Kommentarer
Postat av: Tholén

Hoppas redigeringen dög.



Ciao

2009-12-23 @ 13:58:46
Postat av: Rog

Off course, man är ju orolig att de ska bli på fel set, haha.

2009-12-23 @ 15:36:12
Postat av: B Arvid

Med det PP som Skoghall visade upp var man inte värda någon poäng, dessutom platsade inte Wingskog i den uppställningen med bara leftare.



2009-12-23 @ 16:04:35
Postat av: Rog

Nej SKoghalls PP och BP var svagt men rsterande 50 minuter i spel 5 mot 5 tycker jag de var klart bättre och jag misstänker att de va Wingskogs förkylning som petade honom från PP

2009-12-23 @ 16:14:38
Postat av: Bobo

Synd att det inte tog poäng av Karlstad. Nu har Karlstad fortfarande häng på Linköping.

2009-12-25 @ 20:39:20
Postat av: Rog

Brukar du gå å kolla på dom? Är det den klubben du spela i en gång i tiden Bobo?

2009-12-26 @ 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0