Va trött jag blir

Debattprogram på tv, ofta är det givetvis intressanta ämnen men varför måste dom alltid plocka in ytterligheter i studion som skall debattera. Ikväll debatteras otrohet å de är några riktiga spån på plats, t ex Meral Tasbas, hon va ju med i dokusåpor å skämde ut sig. Anna Anka är Einstein jämfört med henne. Otrohet är ju intressant värre å debattera, de har alltid funnits å kommer alltid å finnas, tyvärr. Gräset är alltid grönare på andra sidan på något jäkla vis. De komiska är att ganska många sitter i studion å tycker att otrohet är okay mm, det säger sig ju själv att de inte är moraliskt rätt!

Jobba på tidningen=gilla!

Kyla=ogilla, fast efter nåra dagar är man lite mer van hoppas jag.

Ledigt imorgon och match, perry glen berry!! Hultsberg hemma, tufft men jag tror chansen finns!!

Ser att de behövs städning imorgon.

Fick årets första julkort idag, från Elsie å Lasse, som vanligt! Tyvärr gick ju farmor vidare för ett par år sedan annars var hon alltid först ihop med faster Elsie då såklart. Eller tyvärr, farmor va en bit över 90 och hade gjort sitt å va värd å kliva vidare! Gillade min farmor, very much! Vilken mat hon lagade, tänker faktiskt rätt ofta på dig Alma!

Nej nu är de dax å fixa lite med hemsidan å lägga in lite laguppställningar i IDA, helt enkelt sånt som måste göras!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Robban

Och chansen fanns;)

2009-12-19 @ 01:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0