En till

Helg att lägga till handlingarna, va lugn å städad på Idas 30 års kalas igår men tiden sprang iväg å jag va väl hemma vid två tiden eller ja hemma jag sov i Edane. Hel dags jobb åt tidningen idag, typ 4 timmar i slalombacken och sen en AHC match så jag va hemma strax innan 21 så nu är jag kraftigt tired. Fick beröm av chefen idag, nice å höra, han är inte mannen som sprider beröm runt sig i onödan, så då vet man att man förtjänar den.

Johan Harju hade en bra dag igår vilket räckte till lätt seger mot kassa Brynäs.

Vi vann med U laget mot GIK med hmm 15-0.

Ingo var unik, vilken högerlabb.

Nej nu är de dax att sova in sig i en ny vecka.

Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0