Genialisk

Skulle jag vilja påstå att Rönnberg/Kyrös tändvätska till Lule spelarna inför Brynäs matchen var, jag menar hur lätt är det att ge välbetalda spelare en extra kick i omgång typ 45?? Grymt svårt är mitt tips. Tränarnas morot till spelarna, seger idag och ni får en extra hel ledig dag. Detta är ju så smart, trötta sega idrottsmän långt in i säsongen går garanterat igång på denna chans. Tänk ett segt innebandylag som har svårt att hitta extra motivation som kanske behövs i en jämn match i omgång 15 som vi ska spela till helgen, tränaren talar vid genomgången om att vinner vi ikväll får ni ledigt på måndag kväll, ligg hemma med chipspåsen å kolla en film, loosar vi blir de hård fys, ja denna morot tror jag funkar på kraftigt många lag.
Förresten Dieter Kalt till Lule, ja varför inte, först tänkte jag, meeeeeeen va ska detta va bra för men efter en liten koll på vad han gjort sista åren så va fan, why not liksom.
Måndag morgon, -12 grader och placerad i rensbås, jora livet lekte imorse, men vafan känslan infann sig snabbt, nu kan det bara bli bättre hehe.
Nej va fan tjugo över elva redan.
Till sist, hallå liksom, Gik grinar i tidningen: Vi mötte i div 3 lag, glöm de, ni mötte ett U-lag med 4 A spelare, inte ens någon A målis tog vi med, vi gav er chansen hehe nej men ärligt, Arvika t ex dom kör med starkast möjliga varje U match, så gör vi de en match å då får vi massa skit, fattar verkligen icke

Kommentarer
Postat av: niklas

håller med mkt gnäll så fort a-lagsspelare är med men då får man ju ta bort den regeln då isåfall...

2009-02-03 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0