Back on track

Efter en liten paus är de dax igen, få se vart ska vi börja. Va å kollade på Västerås-Almtuna igår, "Loppan" Hellkvist och Juhlin dominerade i Rocklunda precis som dom gjorde för typ 17-18 i Elitserien, VIK vann faktiskt grundserien en gång i tiden typ 93-94 där någonstans, båda är födda -70. 4-2 slutade de by the way.

Lule börjar få de tungt, lite grubblerier förmodligen efter att allt bara flytit på en längre tid, Brynäs borta ikväll, Sandström å Chabada skadade, 1 poäng är jag nöjd med.

Sen sist ha jag hunnit med att fylla 35 och så drog vi ihop ett gäng och spela hockey på Mangen, sjukt jobbigt, sjukt roligt, sjukt ont när jag borrade ner mig i en av dom brutala sprickorna i den spröda isen, kan ha gett utslag på jordbävningsmätarna.

Blev besviken över Sveriges insats i JVM finalen, men de finns sjukt mycke hockey i gänget.

Gårdagens program från Sixten till Kalla, klart sevärt. Blev återigen påmind om varför man bänkade sig i soffan och avdyrkade Wassberg på 80- talet, sjukt cool människa. Legend!!!

Va å kollade in filmen Australia på bio, seg första 45 sen bättre å bättre, på skala 1-10 blir de en 6:a.

Å för er som väntar på en inbjudan till mitt 35 års partaj, de blir men vet inte riktigt när. Ska spika de till veckan.

Höres

Kommentarer
Postat av: L-O

Wassberg är sååå jävla skön. Farsan känner han lite så jag har stött på han några ggr i Jämtlandsfjällen. Wassberg mot Mieto är en klassiker, 1 hundradel är inte mkt tid. Träffat på Mieto också på fjällorienteringen för 15 år sen.Vilken mäktig man. 2 meter med lungor som skulle suga ur allt syre ur ett omklädningsrum på nolltid.. Kolla videon, brutal diagonalåkning...

2009-01-08 @ 19:58:09
URL: http://se.youtube.com/watch?v=X0S8HmApSvg
Postat av: Anonym

kolla argalappen.se!!! =)

2009-01-12 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0