Var de dax å sätta sig i bilen snart å dra på begravning, måste skriva ned några rader om kusin Per som vi ska ta farväl av. Kan nog inte tänka mig en snällare människa, undrar om någon någonsin hört ett ont ord från honom, har svårt att tänka mig de, Alltid på bra humör och skrattet nära till hands, ja de känns lite overkligt får jag lov å säga. Aldrig någon övervikt, inge tobak, definitivt under medel Svensson vad gäller alkohol, kollat sig noggrant eftersom släkten haft hjärtproblem, haft koll på att man måste söka sjukvård vid minsta känning och ändå gå bort i sömnen vid 43 års ålder, kan tänka mig att de för släkten om de hade varit en olycka eller något dylikt så hade man kunnat skyllt på otur, nu är det enbart orättvist.  Så vila i frid, minnet av dig kvarstår.

Lider med Fredriksson, dom drog iväg till Vietnam på 3,5 veckas semester och nu har han dragit på sig en matförgiftning så in i helsicke, ligger med dropp. Inge vidare.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0