En får tacke

För nyårshälsningarna jag fick, vet inte varför inte kommentarerna syns under inlägget??? Jag ser ju kommentarerna på min blogg sida.

Jag startade 2009 med en härlig skridsko tur på mangen i perry väder fast lite kyligt, måste nog investera i ett par långfärdsgrillor tror jag.

Deby idag, Skellefte-Lule med Renberg på = het match. Skellefte ha inte presterat nåt sen Renberg kom, Lule är inne i en svacka men har självförtroende så man plockar pinnar iaf.

Va är de för dag få se, helg mett i vecka å en blir halvt vilsen, gött med en ledig helg, ska jobba åt AN imorgon men de är bara kul.

Småkronorna imponerar så in i bomben och ikväll mosar dom ett tröttkört Slovakien med 6-0, Markström kan faktiskt bli helt grym i kassen, han är ju redan de men alltså han kan bli topp 3 i världen helt klart.

Backhoppning vilken sjuk sport, det räcker inte med att man hoppar långt, de ska se bra ut oxå, tänk om man skulle börja med de i längdhopp och höjdhopp hehe, mmm.

Gazaremsan säger jag bara, en 2 mil lång strandremsa där det bor 1 miljon människor och de krigar om vilken som har rätt att va där, mmm. Lite stöniga väl.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0