Manfall

För oss borta mot Kristinehamn ikväll, blir tufft , Fredriksson, Myrman, MK å förmodligen Tompa saknas, men vi får ihop 2 bra femmor ändå och framförallt så är ordinarie backar med. Blir nog en femtio-femtio match.

Arvika-Karlskoga, Mattsson saknas i Karlskoga verkar de som, gör väldigt mycke, Arvika tar dom med 9-5.

Vårat U lag spelar hemma mot Åmål ikväll, har skapligt lag men blir tufft.

Difs damer har den föga angenäma uppgiften att dra till Hagfors ikväll, vad ska vi tro på, 11-2??

Kollar skidskytte, Bergman imponerar och pallen bör de bli.

Ska till isladan å jobba ikväll, ingen toppmatch direkt. Så jag får följa Msk på distans å hålla tummarna ikväll.

Gråttt trist väder.

Imorgon blir det en nöjesdag.

Gjuteri index: Fortsatt stabilt lågtryck, i mitten på veckan drog det in rejält mörka moln och jag fick besöka rensbås, va ju några år sen men de gick lugnt till väga haha

Kommentarer
Postat av: GIK-ingemar

du rensa väl inte i mitt gamla bås hoppas jag? för dä båset är heligt!!!!

2009-01-23 @ 16:52:48
Postat av: Rog

Nej där våga jag inte kliva in annars kan man väl konstatera att de rensas lika mycke luftbitar där nuförtiden hehe. Nejdå vi har stängt av det båset och hissat en gammal blåoverall

2009-01-26 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0