Slut

På denna veckan, den har försvunnit fortare än kvickt. Ha gjort ett spännande jobb idag, bevakat alpint. Stå i en isig backe och ha ungefär 2 portar på sig å ta en bra bild mm, märks i tidningen imöra om ni tycker jag lyckades, jag bävade för fotningen innan jag skulle iväg första gången men nu tycker jag de är de som är roligast, å få till en vettig bild.

Ha varit en mycket nykter helg och nu ska de bli sängen å en bok så man är på hugget när klockan ringer strax efter 5.

Barcelona är världens just nu bästa football team!!!

Hur avslaget på skala 1-10 känns bandy VM??

Hur surt va de att Karlskoga vann sin innebandy match igår med 5-4, ganska.

Kommentarer
Postat av: undrande

hur kan karlskoga vinna varenda match fast de inte ens spelar bra???????

2009-01-22 @ 09:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0