Lite tråkigt

Just nu känns de som vi får uppleva fotbolls vm 2010 utan Sverige, jag ha önskat ny förbundskapten så länge och för tillfället är önska d´fruktansvärt stor hehe. Men ärligt, Daniel Andersson från start. Uuuuh de finns ju 200 svenska fotbollsspelare som är bättre!

Stryk mot serieledande Töcksfors med 1-0, längesen jag var så nöjd efter en förlustmatch, vi gjorde allt rätt utom å sätta dit våra klara lägen men vi gav dom en riktig fight.

Tidningsjobb å brorsans 40 årskalas ha stått på schemat under helgen, halvt utmattad nu ikväll måste jag säga, hann fan inte rösta idag mellan folkrace å fotbollsträning å övrigt skrivande. Tror kanske inte min röst ändrat så mycke iofs hehe,

Kalaset va nice trots svenskt debacle och typ minusgrader igårkväll.

Nej nu ska jag läsa lite i boken Brunskog förr och nu, intressant vet ni!

Hörs snart

Kommentarer
Postat av: babbsan

jaha va ä dä för bok ädä nöa ja kan läse oxo??

2009-06-07 @ 23:28:14
Postat av: Rog

Jo de är nog inte helt ointressant, den heter Om Brunskog förr och nu av Harry Schutzer, har kommit ut nyligen. Finns i Konsum Vikene

2009-06-08 @ 08:20:38
Postat av: L-O

Jag undrade just innan straffen var slagen varför Kim gick fram och skulle ta straffen istället för ex. en skyttekung från serie-A som beviseligen vet hur man gör mål. Även på straff. Tror iaf inte många skulle ha gjort det valet som coach :-)..

2009-06-09 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0