Så lätt

Vilken nutning å se Roger Federer idag, vilken elegans, han lekte bort hemmaspelaren Monfils.

Söderling va helt grym igår, käkade upp Davydenko fullständigt!! Men tror tyvärr att Fernando Gonzales blir för svår på fredag, hoppas jag har fel.

Nej nu ska de bli en kväll med Mord i sinnet, perry serie väl. Ha ju sett de men ser de gärna igen!!

Växlar snabbt i detta land, i måndags varmt som fasen, idag svinkallt, frös nästan händerna av mig på gräsklipparen.

Töcksfors borta på fredag, årets tuffaste match.

Måste säga att även jag som är 0 flygrädd blev lite fundersam efter senaste kraschen, men är ju ändå bra mycke säkrare än å köra bil.

EU val på söndag, gud va intressant. Men jag ska ta mig dit, visst ska jag de.

Nu är jag inte litte sugen på... juice, youghurt, musli, kokt ägg, kneippbröd med ost.

Jag saknar Svennis kommentarer, kom igen nu.

Nästa vecka har jag inget på schemat onsdag till söndag, va ska man hitta på, åka en sväng?? Ta en träningsvecka??

Mmm träningsveckan behövs mest, helt klart. A vi får se då.

Sverige-Danmark på lördag, känns som jag inte har någon som helst koll på Sverige för tillfället, men 3 poäng är ett måste.

Är inte alls ledig onsdag-söndag kom jag på, ska ju på Sverige-Malta på onsdag

Pittsburgh höll liv i finalen via nattens seger, ingen höjdar match men spännande.

Ciao

Kommentarer
Postat av: svennis

grattis till segern,kul med lite fotbolls"debatt".det behövs:)

du skrev att ingen över 22 vill träna 5ggr/v för spel i div4, "om" AF skulle gå upp i 3:an tror du att det är ett "lättare" steg att ta då, bör ju bli än tuffare då...tycker själv att 5ggr/v är för mycket om det nu är så många dgr, det är ju matcher å.

Helt klart behöver "AF-truppen" ha lite mera rutinerade lirare så att det blir mera konkurrans om platserna för som det ser ut nu "har" dom inget i 3:an att göra.

Men vi hoppas väl att "alla" västlag går bra i sina serier.....

2009-06-04 @ 11:58:10
Postat av: Rog

Nej jag hoppas inte att alla västlag går bra i sina serier haha, inte dom andra lagen i sexan t ex he he.



Men alltså min frågeställning är... AF tränar väldigt mycke trots de förlorar deras andra lag med spelare 12-25 i sin trupp mot oss med 6-2 och sedan mot Jössefors. Alltså truppen som helhet är på tok för svag för div 3, tyvärr. Jag vill ha ett bra lag i stan. Sen skulle jag vilja se ett löptest på AF truppen, inte råsäker på att konditionen är superb. Nej anställ L-O som fystränare till nästa vår. Och låt spelarna ta de lugnt okt-nov-dec. Låt dom som vill hålla på med andra sporter vintertid göra de.

Och JA jag tror de är betydligt lättare å motivera sig å träna mer om man kliver upp en division.



2009-06-04 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0