Kanal 9 ikväll

Missa inte chansen å kolla in linus omark ikväll, vilken form han är i! Blir en tuff matchserie detta. Annars kan man lugnt säga att de varit en turbulent helg efter att nelson, tompa å fredriksson skrev på för arvika i fredags, lite kärvt för oss kan man säga. Fredrikssons påskrift smärtar ju mer än dom andra, vi är ju hyggligt bra kompisar vid sidan om innebandyn å min besvikelse va stor men dom som känner mig väl vet att jag inte är långsint så no hard feelings. Hursom helst dras nya riktlinjer ikväll, vakna halv fyra imorse med innebandyfunderingar i skallen sen blev de inge mer sömn. Jag återkommer i ämnet under veckan som blir grymt hektisk. I fredags firade vi 25 åringarna myrman å mankan, kul tillställning! Sen ha jag jobbat på tidningen i princip hela helgen. Ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

hejsan :D ska vi följa varandras bloggar?

2009-03-09 @ 07:40:40
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: niklas

tunga namn som försvann de ja....du ja ska på 30 års kalas 28 mars om de var mars du mena de var kalas så jag kan tyvärr inte komma på kalaset !

2009-03-09 @ 21:27:54
Postat av: niklas

hallå min mobil har strejka...tunga namn som försvinner såg ja...har ett problem den 28 mars ska jag på 30 års kalas så jag kan ju tyvärr inte ansluta till tävlingspriset vikket ä himla tråkigt !

2009-03-09 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0