Kallt å jävligt

Dåligt spel på Älgvallen ikväll, va nog bland de sämre jag sett, bollar utan adress på 5 meters höjd i nittio minuter, makalöst. 2-0 till Fiskevik efter att målis Larsson bjudit på första och svagt försvar på de andra.

Måste berömma vägverkets insatser med vägen österut, jag ha ju åkt till Västerås en mängd gånger, ha jobbat där i 2 omgångar plus haft en flickvän boendes där. Nu är vägen dit ren fröjd, tar typ 2,35, perry.

Fundera faktiskt på att aldrig mer sätta min fot på gjuteriet, fasen vilka inkompetenta människor i ledningen, kunde knappt svara på en fråga på dagens information där vi som va uppsagda va kallade till. Ett hyfsat stort företag som haft amatörer i ledningen med total saknad av känsla, nu sågar jag rejält men de är de fan i mig värda. Dom har rationaliserat som fasen bland arbetarna på golvet med rätta eftersom vi inte har mycke å göra. Men på tjänstemannasidan då?? Haha, jovisst några har ju fått kasta in handduken men många sitter ju fortfarande och gör samma jobb som dom gjorde när vi körde för fullt, måste va svettiga dagar hehe, Peter Rimo skämdes när facket tog upp den frågan med han. Rimo är alltså advokaten som driver rekonstruktionen. Ska kraftigt överväga att inte gå tillbaks dit.

Första perioden på VM finalen i söndags va så grym!!!!!!! Njutning!!!!!!!!!!

Finns några från gjuteriet jag kommer sakna ifall de inte blir nå mer, ursköne exilstockholmaren Kjell Wallin är definitivt en. Hans kommentarer är oslagbara!! Farsan blev oxå uppsagd idag, Walle hade förslag på vad han skulle söka för jobb, vargspårare haha, mmm, nja.

Hey hey Conny Ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0