Kul värre

På Ulrikas 40 års kalas, välorganiserat så in i bomben. Sen att hon har kompisar som kan grejen med att hålla tal o dyl å göra de till ett kul party gör ju inte saken sämre. Fri bar gör ju oxå sitt till för att höja stämningen. Gammaldax styrdans praktiserades vid en del låtar ä de är ju min grej not, hehe. Men farbror Ivan va kung on the floor och Ulrika ska vi inte prata om, förmodligen farligt nära linjen för överberusad men givetvis på rätt sida, dancing queen å rolig människa.

Jobbade sista dagen idag, nu blir jag ledig framöver inte 5 månader som jag trodde utan vi drar till med 6 månader, fram till 12 november. Ska man hoppas att det blir full fart och man får komma tillbaks, svår fråga i mitten på maj hehe.

Dax å dra på träning snart, ska köra lite fys med dom. Är det någon gång man ska köra löpning så är de ju givetvis efter en 10-0 vinst, efter en förlust blir ju gänget bara ännu surare åsså går stämningen ned i laget oxå vidare.

Kan meddela att jag å Ulrika har bra mycke gemensamt men de återkommer jag till, å jag syftar inte på att va farligt nära linjen för överberusning hahaha. Ciao

Kommentarer
Postat av: Aina

Tog du några kort på kalaset???

2009-05-11 @ 20:27:18
Postat av: Anonym

Hej hej.

Vid 40 års ålder är jag inne på min första blogg, kusinens. Inte illa att bli omskriven av Roger i Arvika, häftigt värre! Det är dock vännerna som gör festen hur välorganiserat det än må vara och du kusin-vitamin är en av dem!

Kram Ulrika

2009-05-11 @ 22:23:17
URL: http://mskroggan.blogg.se/
Postat av: Rog

nej de va helt fritt från fotografering från min sida, tyvärr.

2009-05-12 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0