Nu drar de ihop sig

Gjuteriet la ett varsel på 25 pers idag så till veckan gör man förmodligen sista dagen, sen blir de långledigt.

Premiärförlust i lördags, 2-4 mot Årjäng, kändes som vi kunde tagit dom men men nya tag till fredag, hemmamatch, ska bli kul.

Kollar på tonårsliv, måste säga att serien berör.

Va helt färdig efter gårdagens redaktions jobb, halvfärdig idag med fasen i mig.

20 pers på dagens träning, sjukt kul.

Va hos farsan en del i helgen, lite lätt upprörda känslor efter en vargattack i fårhagen på fredag eftermiddag typ 150 m från huset, ett får blev avrättat kan man säga, ett saftigt hugg i halsen. Är väl ganska neutral i vargdebatten, förstår ju båda sidors argument men det klart att det är ju inte världens trevligaste djur.

Apropå fotboll, stor eloge till Allan A som ställer upp som lagledare på matcherna.

Ser fram emot helgen, roligheter på gång.

Barca Barca Barca!!! Så in i helvete sjukt bra, blir inte förvånad om jag å morsan sitter på ett flyg till Spanien inom ett år, man lever ju bara en gång liksom, klart man ska åka å njuta. Old Trafford lockar ju givetvis men morsans glädje över å få se Barca är ju en bidragande orsak. Just de blir snart arbetslös, kanske inte blir helt lätt att åka hehe. Men vänta jag är ju grym på svartjobb, någon som behöver lite hjälp??
Jag kan..... få se a just de, typ statistik är jag bra på. Kanske inte alla som behöver hjälp med de hehe. Är ju totalt opraktisk, eller inte totalt men mitt tålamod är lika med noll när de gäller sånt. Kan ju tala om att jag å kusin min är rätt lika på de planet, eller iofs vi är rätt lika på alla plan.

Nej nu kanske man skulle deklarera, gäller å va ute i go tid.

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas han sköten ulven.......

2009-05-05 @ 23:40:30
Postat av: Babbsan

hoppas han sköten ulven.......

2009-05-05 @ 23:42:00
Postat av: L-O

Barca var otroligt bra. Riktigt kul match!

Naturen kan vara grym ibland. Den behandlar alla lika. Tur att han nöjde sig med ett får iaf. Var bor din pappa? Lätt att vargen blir massmördare av ren instinkt när han kommer in i en fårhage och han ser får överallt som inte tar sig någonstans. Som sagt ”djävulens högra hand.” är inte att leka med när han kommer in i en fårhage. Det är egentligen synd att vargen inte klarar göra skillnad på tamdjur och "vilda" djur. Själv blev jag attackerad av två nära släktingar till dess anfadern vargen igår på ett orienteringspass. Två lösa tamhundar som blev arga (rädda) när de såg en orienterare komma i full sula genom skogen. Kan säga att det var svårt att hålla fokus på orienteringen med två hotfulla hundar nafsandes i baken även om jag försökte. Blev en miss på den kontrollen så det gick några minuter där. Aj aj, allt för dålig fokuseringsförmåga. Skärpning. Du får hänga med på någon tisdags-ol istället för att bara springa, det är kul. Allt kan hända... Hade gött//L-O

2009-05-06 @ 10:24:56
Postat av: Rog

Så mycke kan de inte ens hända i orientering hehehehe. Fadern bor i Gullsbyn, Brunskog. Hundar är ett rejält hatobjekt, odjur. Ha de

2009-05-10 @ 18:21:18
Postat av: Rog

Så mycke kan de inte ens hända i orientering hehehehe. Fadern bor i Gullsbyn, Brunskog. Hundar är ett rejält hatobjekt, odjur. Ha de

2009-05-10 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0