Tiden

Går väldigt väldigt fort när man är ledig, men man ska väl inte klaga hehe. Känns som jag inte hunnit med precis nånting idag eller jo jag har faktiskt tvättat en tur och kört ett styrkepass och tränat fotbollsgänget, 24 st deltog, ser sjukt bra ut. Jössefors är näst på tur att få stryk, är de tänkt hehe. Vi är laddade iaf. Fredagkväll smäller de!

Annars så är de en lugn helg fast blir AN jobb, vet dock inte när än så länge.

Morgondagen är ju en höjdare, startar med en trollingtävling på Värmeln, startar vid 8. Känner på mig att vi kommer ta upp mycke gädda imorgon jag, Danne å Ezra. Sen är jag bjuden till Mangskog på grillning, inte helt fel. Mer såna bjudningar haha.

Förresten så har jag ju även hunnit kika förbi farbror Ivan som befinner sig i sommarstugan, allt va bra med honom och Ann, eller ja lite småkrämpor men helt okay.

Cya

Kommentarer
Postat av: Babbs

gick en tur i Gullsbyn o ner i Hage igenom Åmot o till bilen fin runda...

2009-05-21 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0