Å så gick de

K-hamn-NIBF  9-8 i suddden, va rätt ute på att det skulle bli målrikt, grym upphämtning av Årjängspöjkera!!!!
------------------------------------------------------------------------------------
Arvika-Sunnanå 14-2, trodde på hemmaseger men kunde inte drömma om dom siffrorna, Arvika gjorde den PERFEKTA matchen, fy satan vilken uppvisning, just nu vill man lämna W.O till derbyt!!!
---------------------------------------------
I2-MSK  14-7, vilken käftsmäll, nack knäckare, pungspark, njurslag. Whatever u want liksom!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kusten-Säffle 7-8, här va jag riktigt bra ute.
-----------------------------------------------------------------
NIBF U-MSK U 2-1, våran defensiv höll som jag hoppats det gjorde däremot inte offensiven.
---------------------------------------------------------------
Arvika U-Nilsby 8-3, ruggigt rätt ute med 7-2 även om de va tufft värre i 2 perioder
-----------------------------------------------------------------------------
Lennartsfors-DIF 6-3, här fick jag fel, trodde DIF skulle greja det även om jag förutspådde problem.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Åmål U-Åmot 1-7, som väntat fast snäppet enklare än väntat.
----------------------------------------------------------------------------
Åmot-Munkfors 7-8, förlust som väntat även om Åmot gjorde sin bästa match hittills skulle jag tro.


På nåt jäkla vis så ser man fram emot nästa helgs matcher även om man just nu tycker att det är lite småtungt!
På återhörande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0