En annan del av .....hälsokompaniet

Haha där kan man få sig ett gott skratt, där finns de sevärdheter som Blöjrava, Barbamamma osv.... Jag å Myrman har liiiite svårt att hålla oss för skratt men vi försöker sköta oss. Finns ju en del som tränar lite, ja hur ska man säga lite märkligt men bara dom är nöjda så. Å så finns de ju dom som glider omkring i gymet å mest strir, själv vill jag lyssna på musik å träna annars kan jag gå på café typ men alla är vi olika.

Jag försöker iaf bättra på min styrka, går väl sådär men man får väl hoppas de ger resultat, har kommit igång med löpningen men de är ju hundra mil till formen. Våga iaf inte springa idag, va rädd att hjärtat typ skulle stanna efter denna helgen, fick bli cykeln istället.

Höjdpunkten är ju bastun efter träningen, stort gilla på den!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0