Helgens floorball

Div 5:
Arvika U-MSK U  Arvika kommer med Kicken och Lundberg i spetsen och vi har svårt att få ihop lag i princip men de som är med är bra och jag tror vi kommer stå emot bra länge, 8-4
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Guldkusten-Nordmarken U  Beror ju väldigt mycke på hur laguppställningarna ser ut men jag tippar 5-3
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekvattnet-GIK  Kanske dax för första poängena för GIK?? Men då måste man få ordning på defensiven, håller inte å släppa in 10 i snitt, tyvärr tror jag på 8-5

Div 6:
H/B U-Åmotfors  Seriefinal, någonting säger mig att Hultsberg kommer med starkaste möjliga U lag, kanske ställer A målvakten å i så fall vinner man för han är de värsta jag sett, 5-2
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Åmål U-DIF  DIF har två blytunga förluster mot Lennartsfors å SUnne U i bagaget, jäkligt svårt att säga vart detta tar vägen men tror det kan bli målrikt. 7-7

Div 2 dam:
Åmotfors-Örnen Kniven mot strupen match, finns bara en sak för Åmot tjejerna. Seger!!! Å det tror jag man fixar 7-2


Kommentarer
Postat av: Berra

H/B U Vs Åmåt spelas 5/12.. å sätter en glass på poäng ;) Jag skulle också bli mycket förvånad om vi inte möter bästa uppställningen i den matchen.. Men vi äter det som serveras utan snack. Thats life.

2009-11-27 @ 11:07:37
Postat av: Rog

Aj då, blev lite stressigt där, missade att de va nästa helg. Förresten så är jag i så fall sugen på en ti top, va vill du ha berra om de blir vinst?? En frusen Carlsberg??

2009-11-27 @ 11:28:52
Postat av: Berra

Allt funkar bara det är kallt.. misstänker att man behöver kylas ner efter drabbningen. Då slår vi på det!

2009-11-27 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0