Jora

Givetvis dök det ju in ett klagomål till slut i kommentarerna, no problem with that. Klart att laget skulle prestera SÅ mycket bättre om jag gjorde något annat en måndageftermiddag istället för att göra en lista samt sent på kvällen över mitt dröm pp.

Undrar kan få byta liv med mig, inga problem: Här kommer MSKRoggans gångna helg:

Fredag: 13 Lunch med Harry följt av en tur till SUnne för å hämta MSK saker
15 Köra en bar till Mangwood med Kjella
18 Till Årjäng på U match
22.30 hemma

Lördag: 8 Upp å fixa inör match odyl
10 Hälsokompaniet för lite träning å bastu
12 Lunch med Harry
13 Till Karlstad för A match
19 Festligheter i Mangwood
02.30 Sängdags

Söndag: 8.45 Väckt av Stenis som meddelar att ÄFF glömt five a side bollarna
9.30 Fotbollsträning
11 till Mangwood å hämta bil
12.30 Middag hos mother
13.45 EN kaffe med Harry
15-20.30 AN jobb i sporthallen

Ja mer än så va det inte, nu vill jag se hur Undrars helg såg ut.

Kommentarer
Postat av: "Undrar"

Tänkte mer som ett "tips" inte som kritik..men var och en tolkar som den vill...

2009-11-18 @ 09:17:13
Postat av: Rog

Perry tips!!! Fegt å inte skriva ut namnet men vad ska man begära haha

2009-11-18 @ 10:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0