Såja!!

Riktigt skön seger igårkväll, 6-2 hemma mot Kristinehamn, välbehövligt. Vi fick en tidig 2-0 ledning och kunde sedan hålla undan, det var verkligen inget skönspel men vi ber inte om ursäkt, vi behöver poängen. Nyckeln till vinsten är vårat powerplay, vi har gjort mål i 8 raka pp nu!! Calle är givetvis kungen av PP!!
Blev så jäkla glad när vi gjorde 4-2 igår så jag sopa näven i nånting i sporthallen, vette fasen om jag fått en spricka i den, skitsamma. Det kändes att det avgjorde matchen och jag var skapligt uppe i varv,, så jäkla kul å coacha när alla är på g och ger allt dom har!!!!!!!!!!

Vaknade till Eilert Pilarm på radion imorse, han sjöng an psalm, fy fan vilken mardrömsväckning!! Eller jag va allt vaken lite innan men ändå!!

Idag blir det fotboll å innebandy för nästan hela slanten, ska försöka hinna med en promenix i solskenet.

Dax för Lule å göra en MSK i eftermiddag, kriga och vinna!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Diffarn

Härligt MSK med vinst, helt rätt att ni vann, vilken inställning ni visar ! - Hoppas det lossnar nu lite mera. -Skum domartrio väl ? ,hade jag varit tränare så vet jag inte om jag hade skrattat mig genom matchen eller gråtit. Jesus !

2009-11-21 @ 11:39:19
URL: http://www.dotteviksif.com
Postat av: Rog

Nej det hans med både och, man vet ju inte ens vilket lag som fått utvisning, bra insats av son din, igen!

2009-11-21 @ 13:30:07
Postat av: dif

nja, han kan bättre men behöver ta för sig mer bare. allt behöver inte va supersnyggt.

2009-11-22 @ 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0