Vad mer kan man begära va en måndag??

6-3 till Lule efter 3 Arlbrandt mål varav det sista va sjukt snyggt!!

Sista träningen inför derbyt, en del borta men likväl 22 st där!! Det mesta ser bra ut inför drabbningen, sen hur långt det räcker det är en annan sak.

Har fått jobb idag, ett vikariat på tidningen från mitten på nästa vecka tills nyår, ingen evighet men bättre än inget! Ser fram emot mycke jobb, imorgon ska jag göra intervju med Wingskog, bara via telefon men kul ändå sen bär det av till Charlottenberg på hockey.

Skidskyttet drar igång inom snar framtid, de gillar vi skarpt!! Någon ledig lördag förmiddag ska jag åka upp till Ingemar i Gönnerske för en skidskytte förmidda, promise!! 

Nej nu är jag riktigt jäkla trött ska besöka sovrummet!

Förresten en jäkla massa folk inne på min sida idag, är det eventuella skriverier inför derbyt som lockar?? För nästa heta lista kan väl ingen ha letat efter idag?? Den kommer såklar på torsdagförmiddag när derbyt är färdiganalyserat folks!!

Zzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Calle

Grattis till jobbet, kul!

Ska dock givetvis säga upp prenumerationen nu....

2009-12-01 @ 08:01:38
Postat av: Rog

Haha de värmer Calle, vänta tills efter fredag bara, du kommer nämligen vara på förstasidan då eftersom du avgjort derbyt!

2009-12-01 @ 09:54:38
Postat av: fredriksson

Roger, du har alltid sagt till mig att man inte ska ta ut någon seger i förskott!

2009-12-01 @ 13:09:38
Postat av: fredriksson

Roger, du har alltid sagt till mig att man inte ska ta ut någon seger i förskott!

2009-12-01 @ 13:10:05
Postat av: Rog

Fanns viss ironi där, jag gör allt jag kan för att inte ta ut förlusten i förskot haha, är svårt när man ser er laguppställning

2009-12-01 @ 13:27:17
Postat av: Rog

För de andra så ska du inte lyssna på allt jag säger till dig Fredriksson, men det är bra tt du tar åt dig, snart ska vi gå på sunday, då ska jag preparera din mat!

2009-12-01 @ 13:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0