Då var de dax

Att traska ned till arbetsförmedlingen sen, har ju haft de ganska bra ett tag och idag är de första dagen man är officiellt arbetslös.

Måndag betyder, veckohandling och tvättning numer när man har gått om tid, så även idag.

Helgen har varit bra med två vinster i innebandyn varav A lagets var ytterst betydelsefull, nu har vi två stentuffa matcher framför oss där vi måste få alla pusselbitarna på plats för att kunna va med och kriga om poäng.

Förutom innebandy och AN jobb på söndagen har det kollats en del film där jag gillade Max Manus bäst, norsk film om motståndsmannen med samma namn, verklighetsbaserad och sevärd, tycker jag iaf som andra världskrigsnörd eller vad man ska säga.

På tal om de så var Adolf Hitler med som kandidat till Nobels fredspris någon gång på 30-talet, känn på den.

Bättre i ryggen och ha kommit igång med löpningen eller va fan man ska kalla de, man har några tuffa veckor framför sig hehe, men det finns ju inga genvägar.

Degerfors klev upp i Superettan efter ett år i ettan, trodde jag aldrig i våras, IMPONERANDE.

Luleå hade 15 blytunga minuter mitt i matchen och räckte inte riktigt till borta mot seriesuveränerna HV.

Ha en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Dennis F

Känns som du försöker mörka bowlingförlusten i slutet på förra veckan :)

2009-10-19 @ 15:38:35
Postat av: Rogr

En riktigt bra idrottsman förtränger dåliga dagar, så är de.

Nej men jag spela bowling 3 dagar förra veckan 1 bra 1 halvbra och 1 mindre bra. Så du va minst dålig i fredags helt klart

2009-10-19 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0