Dubbel surt

2 matcher 2 förluster där givetvis den med A-laget svider hårdast, 9-6 borta mot Sunnanå som iofs är ruggigt bra men tycker att vi till stora delar spelade efter den plan vi hade och att den van funkade men tyvärr hade vi tio dåliga minuter i slutet på första.

Stack trots allt till LLA när Lule kom på besök, va lite tight med tid eftersom jag jobbade på eftermiddagen men det hanns med. Lule gjorde en perfekt bortamatch och tog sånär 3 poäng men fick nöja sig med 2, jag tror Anders Nilsson kommer bli en stormålvakt, 19 år för tillfället men redan väldigt mogen i sitt spel, det ser allt som oftast enkelt ut och han bara är på rätt ställe. Tror Islanders plockar över honom inom ... säg 3 år.

Skapligt dystert höstväder men de va ju fint en lång tid innan så de va väl förväntat.

AIKs fantastiska höst håller i sig å nu är guldet nära!!!!!!!!

Va väl ganska rätt ute i mina innebandytips inför helgen, Åmots damer har de dock tungt värre, ingenting funkar för dem.

Till helgen är de dax för lite kalas, eller kanske inte så lite heller.

United förlust mot Pool, kunde ju inte kolla in matchen men det sved, men det kommer nya helger och nya matcher.

Ska ta mig ut till farsan och starta röjsågen idag är de tänkt.

Hej!

Kommentarer
Postat av: aina

då blir de röj i gullsbyn.....

2009-10-26 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0