Guldet är nära

För gnaget, gött väl, räcker med en pinne på söndag, klart dom fixar de. Måste va ärlig å säga att jag icke trodde på detta i våras, för svagt innermittfält va mina tankar, gött att man har fel.

Lule va bleka hemma mot Brynäs, dock en poäng, inte att förakta.

Ha tillbringat dagarna ute hos fadern, skogsröjning, i like it, inga monsterdagar direkt hehe men nåra timmar per dag iaf.

Dagens på Jennys imöra, hoppas rätt personal jobbar hehe, hmm.

Hjalmar i Brötera, saknar dina kommentarer i min blogg, kom igen nu!! Jag vet att du är här!!

Fasen va fort veckorna går fast man inte gör nåt hehe.

Nu blir de thé å äggsmörgås å måndagens avsnitt av Färjan, jora jora

Kommentarer
Postat av: fredriksson

"hoppas rätt personal jobbar, hehe"...porr göbbe!

2009-10-29 @ 15:35:27
Postat av: Rog

Jirrä, man måste väl få titta iaf Fredriksson, sällan de bli porr på Jennys. Å de kom ju från rätt person, haha

2009-10-29 @ 16:25:00
Postat av: Evald

De blir superkross på söndag Blåvit-Aik 3-0 sorry 08 vänner.

2009-10-29 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0