Jaha

Då var den här då, helgen, och den består av innebandy och AN jobb. Tuffa bortamatcher för oss med både u och a lag, hade tänkt gå å kolla Arvika ikväll men de blir som sagt AN jobb istället, får ju tyvärr inte jobba på Arvika innebandys matcher, precis som man skulle göra sämre jobb än vissa andra som blir ditskickade, skulle inte tro det.

Luleseger i sudden igår, va ett tag sen, vann INTE en match i sudden förra säsongen så de va på tiden, halvknackigt spel och en del skador i truppen, ständiga ommöbleringar i femmorna men helt okay säsong så här långt, imorgon väljer jag å se matchen på tv trots att dom är i karlstad, tror jag iaf, om inte jag sticker efter AN jobbet, får se.

Riktigt boring höstväder för tillfället oxå, vissa dagar är man ju knappt vaken, typ.

Dax å ställa klockan natt till söndag oxå, en extra timme sömn, tror inte jag behöver de men hehe.

Hade gärna sett Pool-United på söndag men de blir de inget med, Bajen-AIK hade ju heller inte varit fel trots att alla vet att gnaget vinner den med ett par mål.

Trevli helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0