Kallt men fint

Brr va de ha kylt av sista veckan men klart å fint på dagarna. Hinner ju med någon promenad mellan varven om man säger så.

Förlust mot Sjöstad i helgen, 1-4 på hemmaplan, tungt men Sjöstad va in i helsicke bra, grymt snabba och passningssäkra + 3 inlånade från Karlstad varav Jens Nilsson va grym. Viktig match på fredag, bara å spotta i nävarna.

Vill ha Glenn Strömberg som förbundskapten men de är ju bara en dröm, annars har jag nog ingen favorit men jag tycker inte Hasse Backe känns rätt men vi får se.

Lule åkte på en stjärnsmäll i lördags borta mot Brynäs men dom kom helt fel in i matchen å de är bara å glömma, Lule kommer piska skiten ur ett skadedrabbat Modo hemma imorgon, promise!!!!! Säger 5-0 till Lule!

Ha blivit väl sena kvällar på sistone, måste skärpa mig där!!

Äntligen bättre i ryggen, nu gäller de å jogga igång å börja stretcha, lagomt till en början.

Finns inte på kartan att Malta kan göra något mot Portugal ikväll, tyvärr.

Blir en lugn å städad oktober fram till 31e då de vankas kalas, mer om detta senare.

Såg Frölunda-SSK igår, hur kan ett så namnstarkt lag som VF spela så svagt, ofattbart. Som att Arvika Innebandy skulle bli ett bottenlag i trean, sanslöst.

Allsvenska ska göra uppehåll 15 maj till 15 juli nästa år pga Kim Christensen eventuellt blir tredje målvakt i Danmark, sjukt enligt mig. Kör på å låt Göteborg flytta dom matcher man vill, kan ju givetvis bli nån mer allsvensk spelare som blir uttagen i någon VM trupp men ändå, många lär dom inte va.

Måste säga att jag är ytterst nöjd med mina insaster på jobbet i söndags, va riktigt nöjd när tidningen damp ned i måndags, annars brukar man alltid hitta något man skulle gjort annorlunda.

Nej nu ska jag dra mig ut för första gången idag, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0