Time for party

Buss till restaurangen i LLA, FBK-LHC, mm känns som de kan gå precis hur som helst.

Tung 10-7 förlust igår, tung på de viset att vi var riktigt bra med långt in i tillställningen. 6-6 fram till 8 minuter kvar, vi hade en boll i insidan stolpen ett par minuter innan oxå, men måste ändå va nöjd när vi stör topplaget Skattkärr så rejält, vi kommer till 37 skott på mål i en intsiv match, nu är de speluppehåll nästa helg, skönt för oss att ladda batterierna inför några riktgigt viktiga fighter. Fy fasen va kul de är att coacha i innebandy!!!

Nej nu ska jag plocka lite här, bye!

Kommentarer
Postat av: Hjalmar i Brôtera

Tack för e trevvli ti men nu ärre snart dags för mig å göre sorti!

Dä ä lätt å drabbes uttå hybris Roger! Därför har jag bestämt mä för å tone ner mig litte, kanske te fördel för andre söm vill vare lustige, söm t.ex. Nils Utterman & co. Dessutom har jag fått erbjudande öm å följe mä Vesa te Åland, han vill försöke å förädle sutern säger han å tror att jag är dän rätte kâârn för dä oppdrage. Självklart känner jag mig både hedrad å smickrad, men dä itte Vesa vet ä ju att sutern är och förblir en dretfesk tess domedagen äro här. Men jag ha allti drömt om å få komme te Åland sö jag ha ändock tacke ja. Vesa, vitryska å jag tar husvangen, vodkan å pipa å styr kosan mot Åland redan imöra. Itte en dag för tidigt ärre säkert mange söm töcker, men dä handler om timing Roger å dä tror jag att du förstår! Därmed lämner jag alltså Brôtera å dän trygghet som jag har byggt opp här unner mange års ti - trots hemtjänsta å andre illvillige personer! Dä kan hände att jag kommer tebaka nön gang i framtia å då ska jag naturligtvis bju räj på sockerdreckagrogg här i Brôtera!

Keep up the good work Roger!



Dudelidudelidej!

Ha dä!

2009-11-01 @ 23:32:46
Postat av: Rog

Det är inte med torra ögon man startar denna dagen Hjalmar men life goes on, men let opp en internet kiosk på Åland å kom med dina kloka sutartankar framöver när tid finnes, timing är ett synnerligen okänt ord för en sporttokig MSKare, där det gäller å komma fel till bollen så ofta som möjligt men vui sträver på å är nöjda med de vi klarar av ändå på nå vis.

Ljummen sockerdreckagrogg bakom parken i en hagelskur ä livsnjutning som såna som du å jag Hjalmar klarer å upskatte på ett vis som få andra.



Häls Vesa å vitryska, måste säga att lördagens Brunch du hade i Brötera va nåt magiskt, jag skratta så tårarna rann, ja fy fan

2009-11-02 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0