Dax att summera

Årets fotbollssäsong, jag är supernöjd med våran tredjeplats i serien, klart över förväntan! Micke K vann seriens skytteliga på 25 baljor, inte dåligt! Känns lite sådär att avstå den kvalplats vi blev tilldelade men nu samtidigt tror jag inte man har något i femman å göra när man inte tar hem serien. Om övriga västlag kan man säga så här:

Arvika- rejäl besvikelse, den satsningen och slutade i mitten.
Fiskevik-besvikelse, tre-fyra platser sämre än väntat
Älgå-ganska väntat, hur tufft blir de inte för Älgå nästa år??
Töcksfors-Grym säsong, grattis!!
Arvika supporters-västvärmlands bästa damlag, säg no more
Arvikas damer-misslyckas å vinna div 5 med den satsningen, hmm. Såg att deras träning drar igång på torsdag, stackars tjejer säger jag bara!
Är väl de lagen jag väljer att omnämna, fotbollen i väst går utför, definitivt! Ser ingen ljusning.

Helgens fotbollsavslutning var lyckad men livlig, söndagen med en träningsmatch i innebandy i sunne som grädde på moset var tuuuuung. Innebandypremiär på Marten, dax å prestera.

Lule ha tuggat igång, stabilt försvar, Anders Nilsson tar för sig i kassen, kedjorna presterar, krossa Rögle imorgon, say no more.

Ikväll drar jag till LLA å kollar när Detroit krossar FBK med 7-2.

Haj haj

Kommentarer
Postat av: L-O

Tjena! I summeringen av fotbollen är det som sagt en del besvikelser. Undrar om AF kommer upp i 3:an nästa säsong måntro? Jag vill ju gå och titta på bättre fotboll. Engelsk tränare och 6-7 Engelsmän som utesplelare, javisst det kan gå men synd om de "egna", speciellt de yngre som inte får speltid. Tränarn kan nog vara bra det tvivlar jag inte på, det är bra att det kommer någon utifrån istället för samma gamla coacher som går runt, runt. Hmm, men ända från England. Är han helproffs som tränare då? Annars kan jag säkert fixa lite skogsarbete åt han! Ja, det blir synnerligen intressant för AF´s del nästa år tror jag.



Hade gött!

2009-10-01 @ 10:25:13
URL: http://blogg.l-ogaverth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0