Gött Fabbe

Karl Fabricius klar för Lule, de gillas så in i bomben, Lule kille som alltid ger max, en sån som lockar mer Lulebor till hallen, börjar gilla årets trupp alltmer!!

Idag ha de inte blivit mycke gjort, mest Sunday för min del idag tror jag hehe, jaja gött väder ha de varit, inte fel.

Harju-Omark fick pisk i premiären, 2-3. Å sen utskällda i pressen efteråt, inte lätt å spela i Ryssland kan man konstatera.

Seger 7-5 mot Arvika U med innebandyn idag, ingen höjdare men likväl en match å vi behöver några i benen innan premiären på Martenslördan, själv stod jag. Lite rostigt lite missnöjd, kan bli bättre.

Imorgon är de fotboll som gäller, Klässbol-MSK följt av United-Spurs, såja.

Fan jag har grämt mig över 0-1 förlusten hela dagen, Mickes skott ribba-stolpe ut har inte lämnat näthinnan.

Längtar till nästa fredag med, Flickan som lekte med elden....ska se den nästa helg, promise.

Blir tidig i säng i Hälsokomp 9 imorgon, perfekt å vakna till ring så spelar vi kl 8, mm känns som man har blivit äldre... men va fan jag står för de.

Ha en bra helg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0