Helt enkelt en bra helg

Mycke fotboll, med bra utgång dessutom! Seger borta mot Klässbol med 8-1 efter 7 mål på 18 min i andra halvlek sen hem å se Spurs-United, 1-3 i en match som innehöll de mesta, rättvist stabil United seger trots att Scholes fick röda kortet uppvisat i 58:e minuten. Rooney grym.

Söndagen bestod av AN jobb dessutom passade jag på å klippa Mangvalla i de fina vädret.

Lite försenat kolla jag in Här är ditt liv som jag sett fram emot en hel del å de va okay men inte mer, kan nog bli bättre under resans gång, sen va de dags å kolla på Federer på hans väg fram till bucklan, han va illa ute i första men kom tillbaka och vann i tiebreak å redan där kändes de som semin va över, somna in efter halva matchen.

Veckorna rusar iväg här i september och snart ä de dax för marten, lovas fint väder under veckan oxå, inte fel.

Ha en bra start på veckan

Kommentarer
Postat av: aina

hoppas du åxå får en bra start.,,,,

2009-09-14 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0