Sjukt eller helsjukt

Jo helsjukt, jag pratar givetvis om upplösningen på Ungern-Sverige när all frustration byttes till JAAAAAAAAA på övertid på övertiden. Rättvist men osannolikt, Sverige gjord väl faktiskt en riktigt bra match, bästa på länge.

Fredagens pissiga väder gjorde att vi fick ställa in matchen mot Töcksfors, tråkigt tråkigt. Risk för att matchen måste spelas på torsdag vilket skulle betyda att vi har ett gäng borta men iofs siktar vi absolut inte på att gå upp men de vore ju kul å kunna ge TIF en fight på hemmaplan.

Däremot ryckte vi med kort varsel in å spelade träningsmatch mot Arvika, deras motståndare hade ringt återbud på lördagkväll. Vi ställde upp med ett ungt orutinerat lag, drygt hälften av spelarna har inte spelat en div 3 match så resultatet 1-12 var väl inte helt oväntat. Misstänker att killarna fick springa iaf hehe, själv jobbade jag.

Jobb i blötan denna helg, ingen jättehöjdare men de funka väl de med tror jag.

Lite trött faktiskt ska nog dyka i säng snart.

Mm fredagens club 28, ingen jättehöjdare, vi va inte direkt många där om man säger så. Skulle kunna kört discot i garderoben hehe.

Tror jag snart ska söka som forward i Arvika Fotboll, dom har lite svårt å göra mål kan man säga.

Kvällens styrkepass med Harry kommer ge mig träningsvärk, känner de already.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0