Stolt

Över MSKs fotbollskillar idag, 4 viktiga kuggar borta idag plus förkylning i truppen, trots detta gav vi Töcksfors en jäkla kamp men fick vika oss efter 0-1, TIF vinner serien iom detta resultat, kan inte se att dom tappar poäng mot Jössefors hemma.

Söderling krigade imponerande inatt trots stryk 6-0,6-3 i de två första seten kom han tillbaks och hade setboll i fjärde, hade varit intressant å se ett femte set! Apropå de två första seten spelade Söderling helt okay men Federer va utomjordisk.

Luleå träningsmatchar vidare, 1-3 mot LHC följdes upp med 4-2 mot gnaget, 14 dagar till premiär mot Skellefte, mmm.

Undrar hur mycke Argentina ångrar sig att de utsåg Maradona till förbundskapten, jösses. Veron spelar i landslaget än, måste ju va 40 snart. Nej de va han inte kollade jag upp nu, han va givetvis snäppet yngre än mig jaja.

Ska bli en kul helg, mycke sport kan man säga!!! Underbart!!!

Sleeptime Ciao

Kommentarer
Postat av: L-O

Bra jobbat!!

Har man kul går det bra. Ni måste vara riktigt nöjda med placeringen i serien. Grattis!



Har du sökt forwardsplatsen i AF än? Tror de behöver hjälp. Treårsplanen för att gå upp i trean funkade tyvärr inte. Första året var det nära, andra året var det nära, tredje året var det längre bort.... Fjärde året stormade en fd målvaktstalang från skogen rakt in i elvan och gjorde 25 mål så seriesegern var ett faktum...

2009-09-11 @ 12:27:15
Postat av: Rog

Haha nja nu tror jag vi sätter hög press på mig. Blir de nå spel för mig nästa år blir de i typ sjuan, skulle man hitta någon form vore de kul å spela ute. Nästa säsong räknar vi med att du kommer å gör nåt gästspel på någon träning.

Blir de Lidingöloppet??

2009-09-11 @ 12:37:23
Postat av: L-O

Blir nog inget Lidingö i år.



Vore trevligt att var med nån träning till året, ev kanske man kunde bli med någon u-lagsmatch om man får va hel. Jag o Calle på innermitt och Rog som forward. Skulle var spännande att se hur det skulle gå...

2009-09-12 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0