Ursäkta

Att jag varit så seg, helgen va späckad om man säger så. Har redan förträngt den men jobb å fest å så va den över liksom.

Mycke träningar nu när de är full fart på både fotboll å floorball så man är lite seg när man anländer lägenheten på kvällen.

Har jobbat på AF-Sifhälla ikväll, 2-3. Sifhällas David Andersson placerade in sitt 33:e mål för säsongen, lite imponerande! AF va bättre men så är de, gäller å sätta chanserna.

Tennis mot Harry idag, man skulle kunna säga att ingen vann, så dåliga var vi.

Älgå torska hemma mot Ämtervik 1-2 ikväll, ÄSK är på väg att kopiera våran bedrift från förra säsongen, alltså en usel höst å ned i sexan.

Club 28 på fredag, jo men de kanske skulle va nåt.

Ungern-Sverige på lördag 20.00, känns avslaget men det hinner väl ändra sig.

Zlatan va blek igår men fläkte sig iaf å nicka in ett mål i premiären, kan nog ha varit ett viktig mål.

Skulle va tacksam om de va uppehåll när jag vaknar imorgon så man kunde klippa gräset på Mangvalla.

Halvtrevlig ekonomisk överraskning vi fick på MSKs styrelsemöte i söndags!

Nej men nu skojar allt väderguden, regn mot fönstret, trött jag blir.

Nej nu ska jag lägga mig å ställa alarmet på 8, ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

full rulle ä deL de regnar här me nu

2009-09-01 @ 23:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0