Men nu är de ju som förgjort

United har 3-0 hemma på Bayern, spelar ut dom å sen lyckas man tappa å åka ut, tack Rafael för det andra gula kortet, så sanslöst dåligt å ta de kortet i de läget, Skandal, nu är jag riktigt irriterad.

Man skulle kunna tro att precis allting är frid å fröjd i Arvikalägret efter nya div 1 kontraktet men så är inte riktigt fallet, mer tänker jag inte skriva om detta. De har en del att reda ut och det blir intressant att följa utvecklingen.

Hockeyslutspelet kliver vidare och återigen hänger mina slutvinnare LHC på repen, kan man klarasig igen. Nu är de faktiskt så att jag trots mina utsagor hoppas att DIF fixar en finalplats, vore skönt med ett lågbudgetlag som visar att de går att ta sig långt utan fetaste kontot och bredaste organisationen!!

Fotbollallsvenskan tänker jag inte kommentera för den har enligt mig typ inte börjat, jag ha inte sett tillstymmelse till grön plan än.

Gooooo strömming på Jennys idag, 5 plus på den!

Nej men nu ska jag dra mig mot sovrummet!


Kommentarer
Postat av: Boström

"vore skönt med ett lågbudgetlag som visar att de går att ta sig långt utan fetaste kontot och bredaste organisationen!!"



Amen på det. Känns som om ditt resonemang med hockeyn funkar finare på Champions League. Skönt att Utd är ute.

2010-04-08 @ 12:02:41
Postat av: Rog

Jo de är grymt starkt av Bayern om vi nu kan kalla dem för ett lågbudgetlag?? Hehe. Med Rubery, Robben & co

2010-04-08 @ 14:15:23
Postat av: Rog

Ribery

2010-04-08 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0