Thomas Fredriksson

Enligt mig stans bästa men i år ha de varit si å så men idag kändes han igen. Vilket jobb!! 4 mål!! Löjligt bra helt enkelt, 8-5 till Arvika blev det till slut. När man såg uppvärmingen kändes klart, detta tar Arvika! Vimmerbys 2 stjärnor märktes inte direkt, nej här va de Tompa å Skutt som va stjärnor, den saken är klar.

Men de va ändå trögt länge, min känsla efter halva matchen var att: släpp lös å kör nu!! Ni är ju bättre tränade, ja bättre på varje punkt va iaf min känsla, 8-5 känns på nåt vis i underkant.

Yes over and out for now!!

Kommentarer
Postat av: B Arvid

Hög press i andra tror jag var nyckel och det blir inte sämre när Skutt Kicken Tompa Nelson och Robin sätter i gång några riktigt fina klapp klapp anfall alla CCCP.



B Arvid



2010-04-02 @ 19:05:30
Postat av: Någon

En annan nyckel var att Arvika äntligen insett att de ska köra med två femmor.

2010-04-02 @ 20:04:05
Postat av: Rog

Riktigt bra!! Gubbar slå på viasat sport nu!! Nadal sæger jag bara!!

2010-04-02 @ 20:30:05
Postat av: wingen

3 mål kändes i underkant, håller med. Men detta fixar dom lätt, mycket fina mål fick vi se iaf :)

2010-04-03 @ 09:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0