From hell to heaven

På 18 min!!!!!!!!!!!! Va hemma å coachade mot Edsvalla igårkväll, underläge 1-4 efter att vi ställt till det för oss mot ett giftigt Edsvalla i en match där vi spelat bra stundtals men som sagt 3 mål underläge som vändes till 5-4 med 1.40 kvar av matchen men men... Edsvalla kvitterar efter en frispark med 20 sek kvar, jaja vi kan ju knappast va missnöjda. Tror inte jag varit med om något värre i fotbollsväg i någon match jag varit delaktig!!

Tvungna å dra ur vårat div 2 lag i innebandyn, helt enkelt tappat för många. 6 av våra bästa till Arvika på drygt ett år, gonatt å fyran nästa. Bara att gilla läget se framåt å inte gräma sig över gårdagen. Kommer för egen del va betydligt mindre involverad i innebandyn framöver oavsett vart jag bor frampå, va sugen att trappa ned inför förra året men de blev ju kritiskt läge och vi/jag knöt näven! Känner inte alls samma sug efter innebandyn de 4-5 sista året, kanske återkommer någon gång i framtiden eller så är de helt enkelt så att 15 års enormt engagemang och löjligt många timmar från 94 och framåt helt enkelt har fyllt bägaren, det får framtiden utvisa! Dock sugen å spela å bara komma till träningar och matcher och va en i laget och inte ha mer ansvar än någon annan men vi får se. Tror Rikard Karlsson tar tränaransvaret i MSK bandyn och tror de blir kanon! Och jag är inte långsint vilket gör att jag kommer glädjas med några av mina bästa kompisar som spelar i Arvikatröja!

V lite seg imorse, hemma i Västerås 00.30 efter matchen, klockan ringde 4.50 jo jag tackar. Och det gör den imorgon med!

Kanonväder här idag, 25 å sol å sköna 30 km på cykeln ikväll!

Usain Bolt va skapligt långt från toppformen på stadion!

Minus sju kg sen början av Juni, bara X antal kvar nu då!

Inte lika tungt å jobba imorgon när man tänker på att man får 290 kr timmen!

Fest 18 september jode!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Konsumenten.

Inte konstigt att varorna är dyra med en sådan lön.

2010-08-06 @ 22:23:57
Postat av: jochen behle

Matchen på mangvalla i torsdags var bland det roligaste jag sett eller medverkat i.Den startelvan ni ställde upp med måste va den bästa på många år.Jag blev väldigt imponerad.Som spelet såg ut blev man lite sugen och va med igen.

2010-08-07 @ 02:46:21
Postat av: Rog

Prisvärda varor, annat än Coops barnarbetarvaror de!



Förstår jag Behle! Rektit rolig match men surt vi bjöd på ett par kassar

2010-08-07 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0