Derbyhelg och lite andra ointressanta matcher

Div 3 herr: MSK-Arvika, tufft för oss då vi ser ut att sakna Alberg och Jonängen men vi har allt att vinna. Arvika har kniven på strupen och är kraftigt jagade av Skattkärr. Hoppas vi kan stå emot, mina tips som inte kom med i dagens tidning är 6-8 med hjärnan och 7-4 med hjärtat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ulvsby-Nordmarken, om inte Ulvsby visar en bättre inställning så blir de bortaseger, om NIBF kommer med starkaste laget vill säga, 4-8.

Div 5 herr: Nordmarken-Guldkusten, Tror på hemmaseger, 6-4
----------------------------------------------------------------------------
MSK-ARvika, blir hårt för oss. ARvika har ju kört över allt, 3-6
-----------------------------------------------------------------------------
GIK-Lekvattnet, tror inte div 6 klara GIK orkar mobilisera kraft, 4-9

Div 6 herr:
DIF-Åmål U, Difs sista match, Åmål U har gjort de bra men de känns som allt hänger på vad de kommer med för lag, säger 7-5
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åmot-Hultsberg, tor Hultsberg gett upp och det blir 3 enkla hemmapoints 8-4

Div 2 dam: Åmot-Lesjöfors/Filipstad, oj oj oj vilken viktig match! Förlust innebär att man måste åka till Billingsfors med kniven mot strupen nästa helg, ingen höjdare direkt. Årets säsong är det ju lite AHC stämpel över, vem hade nånsin trott att MSKs herrar skulle ha 5 poäng mer än Åmots dam efter 16 matcher, inte en enda levande varelse skulle jag tro. Men vinst i de 2 sista räddar säsongen för Åmot å de fixar man, 7-4

DÅ så kör vi

Kommentarer
Postat av: Rog

Herregud jag har två lag jag inte kan tippa, DIFs herrar och Åmots damer, trodde aldrig Åmot skulle släppa in 12 kassar i en så viktig match.



Tyvärr prickade jag in rätt resultat i våran U match men så stod jag ju oxå, attans.

2010-02-27 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0