Full pott

Skön helg med såväl A som U lagsseger, vi gjorde ingen höjdarmatch mot I 2 men Rob var grym i mål och de övriga gjorde jobbet mer än väl godkänt. Nu är kontraktet säkrat, helt underbart, hade nog svårt att drömma om de i höstas, att de skulle va klart innan vi mött K-hamn och Nordmarken på våren.
På de sista 9 omgångarna har vi bara 3 förluster å de har kommit mot Arvika och på bortaplan mot Sjöstad och Skattkärr ser jag nu när jag blickar tillbaks, känns inte riktigt som de gått så bra men detta är faktum. Nu ska vi försöka avsluta bra i de tre sista oxå!!!

Heldag i rallyskogen på lördag, tänkte oss till målet på Sågen men där va de mer än fullt så vi fick styra om till Fredriksberg, fint väder men kallt. Känns som startfältet var väl tunt, en handfull sevärda och P G och sen nada. Va ju inte helt på g för egen del heller pga min tämligen kraftiga förkylning som börjar ge med sig.

Ska inte bli mycke gjort i början på denna veckan, bara försöka bli pigg igen efter helgens händelser.

OS: Ingen svensk höjdarstart, bra skytte men trög åkning för skidskyttarna, Jesper Björnlund gjorde en klart godkänd insats igår i freestyle eller va de va, jag har iaf svårt å bedöma i tv soffan vem som är bäst men ganska sevärt ändå. Kollade Finland-Ryssland i damhockeyn och kan konstatera att Finland var förjäkla bra vilket innebär att Sverige blir fyra i damhockeyn. Ikväll börjar längdskidorna å undrar om inte första medaljen kommer när Kalla startar på sin absoluta favoritdistans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0