Let´s get ready to ruuuuumble

Nu är de dax, vilken match vilken inramning. Kanada är storfavoriter men jag vette fasen. Jag tror USA knäpper dom, USA är grymt kvicka på rören, man har Miller i kassen. Luongo har sett rejält darrig ut i Kanadakassen.

Tror de blir målrikt och USA som drar längsta strået, kan Rafalski gör om supermatchen i gruppspelet???

Ska bli en upplevelse att få höra Wikegård kommentera.

Kan även bli en upplevelse att få höra David Fjäll intervjua spelare, herregud va värdelös han är.

Kommer domarna stå emot hemmatrycket??

Kane i USA ha varit blek men känner på mig att han avgör ikväll, höll i er!!

Å tack Johan Olsson, vilken skidåkare!! Så jäkla grymt å klara ta brons i denna femmilen!!

Se å njut nu folks!! Nu blire 60 minuter FULL fart!

Kommentarer
Postat av: Rog

Sid the kid smäller in vinstpucken men jag tar hockeykrigarna USA till mitt hjärta, kommer till OS med yngsta truppen och går som tåget fram till finalen och hotar Kanada hela vägen.



Lite synd att domarna lägger SÅ hög nivå, tar ju bort liret lite.



Men en helt underbar och som VANLIGT är idrotten själv världens bästa regissör, gång på gång på gång på gång på ................................

2010-03-01 @ 00:01:28
Postat av: Tholle

Det är ju helt otroligt att Pronger kommer undan med en del av de grejerna som han håller på med.

2010-03-01 @ 11:51:50
Postat av: Rog

Verkligen men helt väntat man behöver inte ens bli upprörd över att han får använda klubban till allt annat än att behandla pucken

2010-03-01 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0