Måndag igen

Man får väl sammanfatta helgen som bra trots förlust igår med innebandyn, Skattkärr va helt enkelt jäkligt bra.

Lules form är EJ bra, viktiga matcher innan uppehållet, måste börja sätta dit chanserna!

Få se vad denna vecka har att erbjuda, kanske skulle hitta på nåt när de är spelledigt till helgen.

Fredagens spinningpass med Dennis Aregarn som leader va inte å leka med, 5 tvåminutersintervaller där vi skulle upp i så nära max vi kunde, själv kom jag upp i 96% av min maxpuls som jag beräknar till 195 vilket jag tror stämmer väldigt bra för mjölksyran kom vid 90% som den ska, kul men jobbigt!

Dagens uttalande i tidningen om att jag tycker Skattkärr är seriens bästa lag är en sanning med modifikation, jag sa att jag tycker SIK är bästa laget när man får till den typen av spel man fick stundtals igår med bollsläpp i rätt läge och jäkligt bra rörelse men sedan har de klart lägre lägstanivå än Arvika.

Ha en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: jimmie

är du nå sugen på badminton till helgen? sixten ville slå dig :)

2010-02-01 @ 23:28:18
Postat av: dif

Bare å ta näste MSK !

2010-02-05 @ 11:53:32
URL: http://www.dotteviksif.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0