Ordning på torpet

Blev ett break på dryga veckan, kan va skönt att samla på sig lite att skriva om men nu blir detta snart en OS blogg där varje svensk deltagare ska synas i sömmarna. Om ett par dar smäller de.

Idag är de halsont modell gruvligt, hatar verkligen halsont.

Mästarnas mästare, sicket förjäkla bra program. Brolin impar å de grövsta, han må ha ett gäng extrakilon men så jäkla kasst tränad är han inte, sen är han ju en helt annan person än den som tidningarna försökt framhäva, kul å se.

Rally Sweden till helgen, 5 plus på den. Väderprognosen lovar stor sol och 4 minus på lördag, jo jag tackar!

8 omgångar innan Elitseriens OS uppehåll beställde jag 12 Lule poäng på 8 matcher, jag fick enbart 8 points å därmed är man ju långt ifrån slutspelsklara men kolla detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Linköping hemma
FBK hemma
HV borta
DIF hemma
SSK hemma
Rögle borta
Timrå hemma

Bättre spelschema kan man faktiskt inte önska sig, och att Modo ska vinna 2 matcher mer än Lule på vägen in finns inte, så jag ser fram emot slutspelet där tyvärr HV eller LHC väntar, ingen dröm kvart direkt.

Fotbollssäsongen har smygit igång med träning en gång i veckan, lite lätt å ledigt, ser på pappret helt enkelt bra ut, återkommer i ärendet när snön börjar försvinna.

Innebandyn kliver in i sista månaden, I2, K-hamn,Arvika, Nordmarken står på schemat. 9 poäng vore enormt bra, 6 poäng klart godkänt och 4 poäng ändå lite okay.

Nej nu är de dax för dagens tredje thékopp. Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0