1 månad

Kvar tills OS drar igång, vilken höjdare! Blir många timmars OS i soffan hos mig!  Men först ska de värmas upp med Australien Open i tennis som börjar natt till måndag, Söderlings form ser ju ut att ha dippat lite, kanske inte går för fullt i uppvisningsmatcherna? De märks till veckan!

Intressant Elitseriomgång imöra, säsongen hittills hetaste match i LLA och Lule tar sig an glödheta DIF borta.

Träningen går helt okay, å då menar jag min egegnträning, sjätte spinningpasset på sju dagar skall avverakas 17.30 idag, 75 min distans.

Ikväll blir de jobb på AHC-Forshaga, lite upp till bevis för AHC ikväll, ett nyfärvärv anlände på måndagen, liten skicklig forward är benämningen men det är bakåt det måste skärpas, de matcher AHC släppt in mindre än 4 mål denna säsongen är lätträknade! Å då är de svårt att vinna matcher i dagens hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0