Blev inte alls som jag trodde

Sjukdom på tidningen gjorde att jag istället fick hoppa in å göra en hel del jobb, men bara kul!

Lule fick stryk 3-4 efter sudden ikväll men de va ändå en historisk match, har ju följt dom slaviskt sen 84 å tror faktiskt aldrig tidigare de hänt att man hämtat in ett tvåmålsunderläge via två mål med målvakten utplockad, sen att man dessutom hade en utvisad vid kvitteringen gör ju inte saken sämre.

Ser ut att bli en lugn helg, med ett kortare jobb på lördag och A match på söndag, resten fritt. Inte fel!

Drar igång fotbollsträningen nästa tisdag i gräshallen, blir väl ganska soft fram tills månadsskiftet februari/mars men sen kör vi!

Imöra kommer heta listan, promise!!!!!!!!!!

Tror jag kan gå som åskådare på Arvika innebandy för första gången på fredag, alltså första hela matchen jag har möjlighet å se. En ha jag ju jobbat på men de blir ju inte riktigt samma sak, derby dessutom, nice. Tror faktiskt NIBF kan stå emot lite.

Å om jag inte minns fel är de precis 1 månad till the big derby!

Bartecko Bartecko vilken indian du gjorde ikväll, gör ju iofs inte så mycke när han spelar i fel lag hehe.

Nej imorgon ska jag upp i vettig tid, ska inte se Fedex mot Davve inatt, hoppas han slår ut äcklige spindelmannen från Ryssland.

Läge å städa lägenheten imorgon ser jag, jode!!

På återhörande kära folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0