Surt

Jaha då va den bistra helgen över, kallt som attan å förlust med A laget igår i Karlstad med 5-3, surt helt enkelt. Nu blir matchen mot Ulvsby till helgen ytterst viktig!

Ser fram emot en hektisk vecka med träningar och en hel del AN jobb.

Barcelona började darrigt igår men sen spelade man brallorna av Teneriffa å Messi visade att han är världens bäste.

Går rykten om att FBK ska byta Goren mot Bartecko, mm skulle jag inte gilla måste jag säga. Bartecko är grymt bra  men har haft det tungt sista året, kanske på väg utför men likväl uttagen i Slovakiens OS lag, vill dock inte se han i FBK.

Nej nu tar jag mig an denna veckan, bye!

Kommentarer
Postat av: semper

du skulle "inte" önskat att Bartecko skulle hamnat

i FBK, då brukar det bli så...;)men gött att slippa se o höra Goren nått mer...

tråkigt med förlust men mot Ulvsby vinner ni i alla fall....

2010-01-11 @ 17:32:20
Postat av: allan

intressant detta fast han ä gammel =)

kör hårt mot ulvsby !

2010-01-11 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0