De händer saker!

Roy Hodgson tränar i Liverpool, jösses hade man sagt för 10 år sen om någon kläckt den idén, tror jag på denna lösning då, njaaaaaaaaaaaa. De är ju en sak att göra stordåd med ett mindre lag utan stjärnor som krigar för sin existens eller sitta vid rodret för ett stjärngäng med krav att prestera och ta titlar! Så ska vi tippa på att Royan är borta från Pool inom ett par år utan stordåd utförda!

Federer på väg utför?? Kan så vara, av mig rankad som den bästa genom tiderna oavsett sport, borträknat Jarmo Myllys då men han gick ju utom tävlan den törstige ikonen som spelade som en utomjording under sin tid i Norrbotten!

Södertälje är en av de städer där de kriminella gängen härjar som värst, Malmö å Göteborg ligger oxå i framkant. Nu blev superettanspelaren Eddie Moussa offer vilket gör att händelsen får ännu mer massmedial uppmärksamhet, tragiskt är ordet men vi lär inte få se mindre av det i framtiden. Alldeles för mycke pengar att tjäna i den kriminella branschen precis som alltid skillnaden är bara att klimatet gängen emellan har blivit kallare och våldet råare och tyvärr är väl straffen när någon åker dit på tok för låga!

Nån typ av festival i stan, mycke folk ute i sommarvärmen när jag cyklade hemöver efter kvällen work.

Lite tungt å jobba imörakväll men på lördag ska jag ICKE missa matcherna, finns inget i världen som kan hindra mig från å se dom som de känns just nu, FORZA DEUTSCHLAND!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0