Gött

Att laget som ville spela fotboll tog hem de!!

Hur kunde valrossen byta ut Villa mot Torres med kvarten kvar, helt sjukt!! Tur de gick bra ändå!!

Fabregaz ska ha 5 plus för sitt inhopp!!

De Jong ska ha svart bälte!!

Hela domarteamet missade attt de va Holländsk hörna innan, haha hur är de möjligt, de va ju heeeelt solklart.

Sjukt varmt här i Västerås, de va 24 grader när jag cykla från kusin min kl 24, crazy.

Temperaturen i lägenheten när jag vakna 8, typ omätbar. Kommer gå åt vatten idag, den saken är klar.

Gjorde en grymt bra packning till Stjärnhallen i lördags, så nu kan ni inte klaga ni som jobbar där, 9361 har jag så håll koll på den! Haha

Nej bort till lokala affären för att uppdatera kylskåpsinnehållet.

Skön dag vid Mälarens strand igår, inte ett fucking moln å dryga 30!

Kommentarer
Postat av: ICA Morgan

Har semester men jag skall ringa ner och kolla hur det såg ut.

2010-07-12 @ 18:51:32
Postat av: Rog

Tummen upp för å ha semester nu!!

2010-07-12 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0